先日、シャロン・ストーンのプレス発表会に行ってきました。


彼女はダミアーニと共同でジュエリーをデザインし、収益の一部を、アフリカにきれいな水を供給するため寄付をしています。


私は、彼女の2時間のトークを通して、笑ったり、悲しくなったり、幸せにの為に自分自身何ができるかを考えさせられました。


彼女は普段の生活において幸せになる為に私たちにできる事、

人にはそれぞれ欠点があり、完璧な人はいない。だから私たちは自分自身を見直しておくべきだということを話ました。


彼女のデザインするジュエリーは、カットや研磨されていないそのままのダイヤモンドを使っているんです。


私たちは彼女がウガンダへ旅行した時のビデオを見ました。

そこには十分に水を飲むことができない子供たちの姿がありました。


彼女のビジョンが明るみにでるまで4年かかったそうです。

私は彼女のオープンさに驚きました。彼女の熱心さは多くの人々の心をうごかしています。


シャロンに会い、別人になった気がします・・・。


シャロン、ありがとう!


caiyaオフィシャルブログ MAJI-Caiya Powered by アメブロ



caiyaオフィシャルブログ MAJI-Caiya Powered by アメブロ

caiyaオフィシャルブログ MAJI-Caiya Powered by アメブロ

Sharon Stone Heart


Yesterday in the afternoon I went to Sharon Stone`s press conference

She is designing Jewelry for Damiani and some of the proceeds go to Africa to make water wells.

I was so touched by her 2 hour talk during that time I laughed, cried and thought about what I am doing in my life to make peace. She talked about the little things that we can do in our daily lives to create happiness for those around us. She also talked about people and how we all have flaws, nobody is perfect so we should except ourselves and others as they are. Her jewelry line is with the same concept raw natural diamonds just the way they come from the earth.

We saw a video of her trip to Uganda and the children who don`t have enough to drink.

Her vision has taken 4 years to come to light. I was amazed at her openness. her amazing heart ,and her eagerness to reach out to everyone around her. I went away from there a different person.. Thanks Sharon for being you…………..