2週間前、ウェンズデーは公園で遊んでいました。


私がちょっと目を離したすきに、ウェンズデーは白い秋田犬(名前はタロウ)にレイプされそうになっていました。


タロウの飼い主(ナナという名前の素敵な女性)はあわてて彼らを引き離そうとしました。


とても痛そうに泣いているタロウ。


呆然としているウェンズデー。


20分後、(とても長い時間に感じました。)やっと彼らは引き離されました。


ナナはショックと気まずさで動揺していました。


sexがなぜ、特に動物の間で通常のものなのか私にはわかりません。。


caiyaオフィシャルブログ MAJI-Caiya Powered by アメブロ



Title: Wednesday in shock


Two weeks ago Wednesday was playing at the park.

I turned my head for a minute and the next thing I knew she was being raped by an white Akita ken named Taro. Taro's mother a very nice lady named Nana was in shock and proceeded to try to pull them apart. Taro was crying he was in a lot of pain. Wednesday was in a state of disbelieve. They ended up butt to butt. After about what seemed like an hour but actually only 20 minutes they were unglued. Taro still crying. Nana was in upset all the people at the park were embarrassed. I don't know why sex is a normal thing especially between animals.