都立大学にあるレストラン「ADDIS」でハロウィンパーティーをしましたハロウィン


pm8:00から始まり、終わったのはam4:00!


180人もの人が来ていました!

みんなに会えてうれしかった!


全員仮装しているわけではありませんでしたが、多くの人がコスチュームをつけて楽しみました。


ステキな場所でたくさんの料理とお酒と...........ラブラブ


caiyaオフィシャルブログ MAJI-Caiya Powered by アメブロ


実は「ADDIS」は私のお気に入りのレストランの1つなんです。


シェフはセクシーなエチオピア人で、とてもフレンドリーで親切で........私の落ち着ける場所です!


土日のブランチは是非チェックしてみてね!



We had a Halloween party at Addis restaurant in Toritsudaigaku. We started at 8pm and finished at 4am. We had over 180 people come to the party.. It was so nice to see everybody. Not everybody dressed up but we had a lot of people put costumes on so it was a lot of fun. Great food lots of alcohol at a great place….

Actually Addis is one of my favorite restaurants. You should check out there brunch on Saturday and Sunday…. Amazing chef a sexy Ethiopian guy very friendly…. Very accommodating… My kind of place………