Hello!everyone. I'm baison I'm 15years old. Nice to meet you. I want to write good diary. Thank you.

ちゅーわけで軽く英語で自己紹介www(たりない?


はじめまして。バイソンです。


頑張って更新します!:*:・( ̄∀ ̄)・:*:

お世話になります^^