追記 | 凡三郎の日々

凡三郎の日々

「不惑」から「知命」へ…。さ迷いっぱなしの日々を過ごしてきて、天命を知ることができるんでしょうか?そもそも私に天命なんてものはあるのでしょうか?日々行き当たりばったりです。

昨日の記事でご紹介のお店。

HPが更新されました。

在籍嬢も更新、担当嬢も掲載されました。

服装も、白のタンクトップにトロピカルなショートパンツ姿も掲載。

可愛いらしい嬢もいるのかしら?

ちょっと心が動きました。





Rock 'N' Roll
(Artist:Led Zeppelin)

It's been a long time since I rock 'n' rolled
It's been a long time since I did the stroll
Ooh, let me get it back, let me get it back
Let me get it back baby, where I come from

It's been a long time, been a long time
Been a long lonely, lonely, lonely, lonely, lonely time
Yes it has

It's been a long time since the book of love
I can't count the tears of a life with no love
Carry me back, carry me back
Carry me back baby, where I come from

It's been a long time, been a long time
Been a long lonely, lonely, lonely, lonely, lonely time

Seems so long since we walked in the moonlight
Making vows that just can't work right
Open your arms, opens your arms
Open your arms baby, let my love come running in

It's been a long time, been a long time
Been a long lonely, lonely, lonely, lonely, lonely time

Been a long time, been a long time
Been a long lonely, lonely, lonely, lonely, lonely time

レッド・ツェッペリンIV<2014リマスター/デラックス・エディション>/レッド・ツェッペリン

Amazon.co.jp


そういえば、ご報告を忘れておりました。

ついにいただきました。牛バラ野菜焼定食。
恒例の日曜朝ゴハンの会で。

牛バラ

アップにするとこんな感じで。

牛バラアップ

野菜が多めの感じ。

ビール

朝6時からはビールOK

牛皿

ついつい、ツマミを追加。

クーポン

結局、クーポンを2枚もらって在庫が増えました。
某店にキープしているクーポンの出番が遠くなりました。
Rさん、スミマセンです。