オレゴン州インディペンデンスより EKセダン | Mode Parfume / VOLSAGE "BLOW DESIGN"

Mode Parfume / VOLSAGE "BLOW DESIGN"

ブログの説明を入力します。

オレゴン州インディペンデンスのお客様から写真を受け取りました。彼はEKシビックセダンに MPカーボンサイドミラーを取り付けました。彼はわたしに『Carbon MP mirror is very nice 👍🏽』と言ってとても気に入ってくれました。次は MPリップスポイラーとカーボンアンダーフラップを『I will definitely order in the future!』と言ってくれました。彼のシビックセダンが少しずつ着実に進化していくのを見るのがとても楽しみです。


I received these photos from a customer in Independence, Oregon. He installed MP carbon side mirrors on his EK Civic sedan. He told me, "Carbon MP mirror is very nice 👍🏽" and loved it very much. Next, he said, "I will definitely order MP lip spoiler and carbon underflap in the future!"I'm excited to watch his Civic sedan evolve bit by bit and steadily.

Owner : Jose (@_jwoodz)