メキシコよりEGシビック | Mode Parfume / VOLSAGE "BLOW DESIGN"

Mode Parfume / VOLSAGE "BLOW DESIGN"

ブログの説明を入力します。

メキシコのお客様から写真をいただきました。

彼は EGシビックにMode Parfume カーボンサイドミラーを取り付けました。

そして彼はわたしにこう言ってくれました。『素晴らしい出来栄えでした。もっと多くの人に、どれだけ素晴らしい出来栄えか見てもらえるよう、写真をインスタグラムにアップして欲しいです。本当に素晴らしい出来栄えですね。品質も素晴らしいです。素晴らしい製品をありがとうございます。』

わたしは彼にMP商品を気に入ってもらえてとても嬉しいです。


I received their photo from a customer in Mexico. He installed Mode Parfume carbon side mirrors on his EG Civic. 

And he told me,『It was incredible. I would like you to upload the photos to your Instagram so that more people can see how good they turned out.  Yeah it looks so good. They are made with big quality. Thanks for the amazing product.』

I am very happy that he likes MP products.


Owner : Antonio ( @antonio456eg6 )