MPリアビューミラー出荷開始しました。 | Mode Parfume / VOLSAGE "BLOW DESIGN"

Mode Parfume / VOLSAGE "BLOW DESIGN"

ブログの説明を入力します。

わたしのフェリオに MP rear view mirror貼りました。ミラーフレームにフラットでフィットするのでとても自然な感じで気に入りました。MPリアビューミラーは日本製のなので写し出されるリアビューがとても鮮明です。劣化していたわたしのフェリオのミラーが蘇った感じです。 MPリアビューミラー愛用者急増中❗️全国に出荷開始しました。気になる方は DMから注文してください。


I put MP rear view mirror on my Ferio.  

I like it because it fits flat on the mirror frame and feels very natural.

Since the MP rear view mirror is made in Japan, the rear view projected is very clear.  It feels like my Ferio's mirror, which had deteriorated, has been revived. 

The number of MP rear view mirror users is rapidly increasing❗️We have started shipping nationwide.  If you are interested, please order from DM.