DJ Got Us Fallin' In Love / Usher & Pitbull | BlackJapanizのブログ

DJ Got Us Fallin' In Love / Usher & Pitbull

BlackJapanizオリジナル和訳
DJ Got Us Fallin' In Love / Usher & Pitbull





So we back in the club
俺たちはクラブに戻った
Get that bodies rockin from side to side
体を左右に揺らし
Thank God the week is done
ありがとう神様。週末だ
I feel like a zombie gone back to life
ゾンビから生き返った気分だ
Hands up, and suddenly we all got our hands up
手をあげろ、みんな急に手をあげる
No control of my body
体をコントロール出来ない
Ain't I seen you before?
前に逢った事ないっけ?
I think I remember those eyes, eyes, eyes, eyes
俺はその瞳を覚えてる気がする


Cause baby tonight, the DJ got us falling in love again
ベイビー、だって今夜は、DJが俺達をもう一度、恋に落としてくれる
Yeah, baby tonight, the DJ got us falling in love again
ベイビー、今夜は、DJが俺達をもう一度、恋に落としてくれる
So dance, dance, like it's the last, last night of your life, life
踊れ、踊れ、最後の様に、君の人生で最後の夜
Gonna get you right
いい感じになるぞ
Cause baby tonight, the DJ got us falling in love again
ベイビー、だって今夜は、DJが俺達をもう一度、恋に落としてくれる


Keep downing drinks like there's no tomorrow there's just right now
明日なんか気にしないで、飲み続けよう、この瞬間を
Gonna set the roof on fire
最高に盛り上がろう
Gonna burn this motherfucker down
ヤバいのを燃やそう(吸う)
Hands up, when the music drops
音が止まったら、手をあげろ
We both put our hands up
俺達は手を挙げる
Put your hands on my body
俺に触れてくれ
Swear I seen you before
確かに逢ったことがある
I think I remember those eyes
俺はその瞳を覚えてる気がする


Cause baby tonight, the DJ got us falling in love again
ベイビー、だって今夜は、DJが俺達をもう一度、恋に落としてくれる
Yeah, baby tonight, the DJ got us falling in love again
ベイビー、今夜は、DJが俺達をもう一度、恋に落としてくれる
So dance, dance, like it's the last, last night of your life, life
踊れ、踊れ、最後の様に、君の人生で最後の夜
Gonna get you right
いい感じになるぞ
Cause baby tonight, the DJ got us falling in love again
ベイビー、だって今夜は、DJが俺達をもう一度、恋に落としてくれる












ナイトクラブ最高







BLESS