Break Your Heart / Taio Cruz リリック和訳 | BlackJapanizのブログ

Break Your Heart / Taio Cruz リリック和訳

BlackJapanizオリジナル和訳
Break Your Heart / Taio Cruz





Now listen to me baby
今聞いてくれ、ベイビー
Before I love or leave you
好きになるか俺から離れる前に
They call me heart breaker
みんな俺をハートブレイカーって呼ぶ
I don't wanna decieve you
君を裏切りたくない


If you fall for me
もし君が僕を好きになっても
I'm not easy to please
俺は簡単に喜ばない
I'm a tear you apart
俺は君の心をバラバラに切り裂く
Told you from the start, baby from the start
最初に言っただろ、ベイビー、最初から


I'm only gonna break break ya break break ya heart
俺は君を傷つけるだけ
I'm only gonna break break ya break break ya heart
俺は君を傷つけるだけ
I'm only gonna break break ya break break ya heart
俺は君を傷つけるだけ
I'm only gonna break break ya break break ya heart
俺は君を傷つけるだけだ


There's no point trying to hide it
隠そうとしても駄目だ
No point trying to evade it
逃れようとしても駄目だ
I know I got a problem
俺に問題があるのは知ってる
Problem with misbehaving
問題は俺の悪い行いだ


If you fall for me
もし君が僕を好きになっても
I'm not easy to please
俺は簡単に喜ばない
I'm a tear you apart
俺は君の心をバラバラに切り裂く
Told you from the start, baby from the start
最初に言っただろ、ベイビー、最初から


I'm only gonna break break ya break break ya heart
俺は君を傷つけるだけ
I'm only gonna break break ya break break ya heart
俺は君を傷つけるだけ
I'm only gonna break break ya break break ya heart
俺は君を傷つけるだけ
I'm only gonna break break ya break break ya heart
俺は君を傷つけるだけだ


And I know karma's gonna get me back for being so cold
何かが俺をとても冷たい奴に引き戻す
Like a big bad wolf I'm born to be bad and bad to the bone
とてもバッドな狼のように、俺は生まれつきバットで、骨もバッドなんだ
If you fall for me I'm only gonna tear you apart
もし君が僕を好きになっても、俺は君の心をバラバラに切り裂く
Told ya from the start
最初に言っただろ


I'm only gonna break break ya break break ya heart
俺は君を傷つけるだけ
I'm only gonna break break ya break break ya heart
俺は君を傷つけるだけ
I'm only gonna break break ya break break ya heart
俺は君を傷つけるだけ
I'm only gonna break break ya break break ya heart
俺は君を傷つけるだけだ










こんな事を言ってみた過ぎる!!!







BLESS