ho9冇去sao街lor

是日陪母親大人去消滅百貨公司ga現金券

系米太耐冇行街あし

金日行到我腰骨ho死痛ガーン


終於母親大人撿到啱佢心水

我有睇得上眼ga摟ワンピース

第一次嘗試hao婆藍かお

哈哈哈..大開心ニコニコ


夜食想去大禾

點知因為是日系Friday

so冇o佐半價NG

覺得5抵

就轉戰<仁信>

點知原黎事隔多年冇食

味道全變(T_T)

雙皮奶甜到漏NG

叉燒面肥到制NG

陳川粉冇芝麻NG

shit!!パンチ!

以後都5會在幫襯ハートブレイク


艾...

點解金年次次都食5到好野ga!?

噢~除佐<蕉葉>之外(笑)

<蕉葉>真系ho yummy呀かおかおかお

終於度過o佐我第22個無情人噶情人節!?!?

沒有什麽值得說的

在家中溫書本.打電動ゲーム.睇電視テレビ

明年要過我第23個冇情人ga情人節嘛!?

oh...向呢個目標努力進發ヾ(@°▽°@)ノ




ne幾日都過得ho無聊ガーンぐぅぐぅ

日日都通宵先瞓ぐぅぐぅ..第日2點先起身(@Д@;ぐぅぐぅ

日日都系打機..上網..扮下鬼..up下blog..整下pic..メモ

真系十足宅女lor泣

mami對我日日lei系屋k ga事實已經習以為常嘞( ̄∩ ̄#


我成日催眠自己

不斷話畀自己知:..

只要自己瘦o佐..所有問題都會解決gaヾ(▼ヘ▼;)

但系

呢個只不過系我一直系度自欺欺人


以為2008年我會變得積極d,陽光d晴れ

點知都系gun噶死款

已經進化到成只豬おやしらずgun喇


每日都系度扮努力讀書本

其實系日日系度打機パソコン

ゲーム依家有迷上鳥<仙劍奇俠3>ゲーム

本身都好友樂趣ga

依家玩玩下發現o佐人地ga無限血同無限裝備可以隨便用ガーンガーンガーン

即系變o佐我系無敵ga咯

gun個遊戲就幾時變o佐好無癮( ̄_ ̄ i)

艾...



對所有友達ga date都5秋5睬

某友達話可以5洗錢請我去hk

gun好機會都會拒絕うんち

其實系對自己極度缺乏自信

自己個噶樣

成個麵包超人アンパンマンgun款

5想畀人話s肥婆ar...


狗友達問我同學聚會否

我慣用ga答o佐句:

好啊.幾時?最好星期六lar..

其實我根本就未決定去5去

祗筆過暫時敷衍住佢先芝麻

睇s我到時米又會臨時甩底m(_ _ )m


茵友達都再次問我系米真系去遊樂場玩ジェットコースターga

我米又系gun答

最終結果我捻都系一樣


艾...


我真系以為我會變乖,變好

所謂狗改不了吃屎

江山易改本性難移ar..傻仔orz



p.s

是日

母親大人話我知

我地食開雪貝爾嘅果只綠茶紅豆包會升價

過完年之後會變成24龜!?

wa..MD..嚇到我hi gun

點扮ar...

到時我地米變曬窮人!?


母親大人無意之中仲話

都5知我去UK讀書有無用∑ヾ( ̄0 ̄;ノ

續而內心覺得恐懼


睇<flood>果時

d UK人up d雞腸ho難明ガーン

同之前d美音ho5同ar