ne幾日都過得ho無聊ガーンぐぅぐぅ

日日都通宵先瞓ぐぅぐぅ..第日2點先起身(@Д@;ぐぅぐぅ

日日都系打機..上網..扮下鬼..up下blog..整下pic..メモ

真系十足宅女lor泣

mami對我日日lei系屋k ga事實已經習以為常嘞( ̄∩ ̄#


我成日催眠自己

不斷話畀自己知:..

只要自己瘦o佐..所有問題都會解決gaヾ(▼ヘ▼;)

但系

呢個只不過系我一直系度自欺欺人


以為2008年我會變得積極d,陽光d晴れ

點知都系gun噶死款

已經進化到成只豬おやしらずgun喇


每日都系度扮努力讀書本

其實系日日系度打機パソコン

ゲーム依家有迷上鳥<仙劍奇俠3>ゲーム

本身都好友樂趣ga

依家玩玩下發現o佐人地ga無限血同無限裝備可以隨便用ガーンガーンガーン

即系變o佐我系無敵ga咯

gun個遊戲就幾時變o佐好無癮( ̄_ ̄ i)

艾...



對所有友達ga date都5秋5睬

某友達話可以5洗錢請我去hk

gun好機會都會拒絕うんち

其實系對自己極度缺乏自信

自己個噶樣

成個麵包超人アンパンマンgun款

5想畀人話s肥婆ar...


狗友達問我同學聚會否

我慣用ga答o佐句:

好啊.幾時?最好星期六lar..

其實我根本就未決定去5去

祗筆過暫時敷衍住佢先芝麻

睇s我到時米又會臨時甩底m(_ _ )m


茵友達都再次問我系米真系去遊樂場玩ジェットコースターga

我米又系gun答

最終結果我捻都系一樣


艾...


我真系以為我會變乖,變好

所謂狗改不了吃屎

江山易改本性難移ar..傻仔orz



p.s

是日

母親大人話我知

我地食開雪貝爾嘅果只綠茶紅豆包會升價

過完年之後會變成24龜!?

wa..MD..嚇到我hi gun

點扮ar...

到時我地米變曬窮人!?


母親大人無意之中仲話

都5知我去UK讀書有無用∑ヾ( ̄0 ̄;ノ

續而內心覺得恐懼


睇<flood>果時

d UK人up d雞腸ho難明ガーン

同之前d美音ho5同ar