ne幾日都過得ho無聊![]()
![]()
日日都通宵先瞓
..第日2點先起身(@Д@;![]()
日日都系打機..上網..扮下鬼..up下blog..整下pic..![]()
真系十足宅女lor
mami對我日日lei系屋k ga事實已經習以為常嘞( ̄∩ ̄#
我成日催眠自己
不斷話畀自己知:..
只要自己瘦o佐..所有問題都會解決gaヾ(▼ヘ▼;)
但系
呢個只不過系我一直系度自欺欺人
以為2008年我會變得積極d,陽光d![]()
點知都系gun噶死款
已經進化到成只豬
gun喇
每日都系度扮努力讀書![]()
其實系日日系度打機
依家有迷上鳥<仙劍奇俠3>![]()
本身都好友樂趣ga
依家玩玩下發現o佐人地ga無限血同無限裝備可以隨便用![]()
![]()
![]()
即系變o佐我系無敵ga咯
gun個遊戲就幾時變o佐好無癮( ̄_ ̄ i)
艾...
對所有友達ga date都5秋5睬
某友達話可以5洗錢請我去hk
gun好機會都會拒絕![]()
其實系對自己極度缺乏自信
自己個噶樣
成個麵包超人
gun款
5想畀人話s肥婆ar...
狗友達問我同學聚會否
我慣用ga答o佐句:
好啊.幾時?最好星期六lar..
其實我根本就未決定去5去
祗筆過暫時敷衍住佢先芝麻
睇s我到時米又會臨時甩底m(_ _ )m
茵友達都再次問我系米真系去遊樂場玩
ga
我米又系gun答
最終結果我捻都系一樣
艾...
我真系以為我會變乖,變好
所謂狗改不了吃屎
江山易改本性難移ar..傻仔
p.s
是日
母親大人話我知
我地食開雪貝爾嘅果只綠茶紅豆包會升價
過完年之後會變成24龜![]()
wa..MD..嚇到我hi gun
點扮ar...
到時我地米變曬窮人![]()
母親大人無意之中仲話
都5知我去UK讀書有無用∑ヾ( ̄0 ̄;ノ
續而內心覺得恐懼
睇<flood>果時
d UK人up d雞腸ho難明![]()
同之前d美音ho5同ar