ヤキニク | Unlocking English Confidence.

Unlocking English Confidence.

読む人のことを無視して英語学習のために書いてます。
土曜日は路麺の日も忘れないで下さい。

久し振りに家族で焼き肉に行きました~🍖
やっぱりタンですよね~。美味い!
Good day.
My older daughter came back our home. It has been a month since we all met last time. I went to Yakiniku(Japanese style BBQ) restaurant with my family. We go to Yakiniku restaurant not often recently.
Beef tongue is our favorite. We ordered twice.

 
タンとハラミがあれば幸せ~。最近子どもたちもあまり量を食べなくなりました(笑)脂で胸がいっぱいって大人か!(笑)大人だ
This is beef belly. It was good but harami (skirt steak) was better on that day. I didn't take a picture of harami at all. Tongue and harami make us happy enough.
My daughters are already grown up. They don't eat much now than before.

 
韓国冷麺
Korean cold noodles. I always pour Japanese vinegar at first.

 

新しいスマホはちゃんと麺にピントが合ってくれるので麺リフターにはありがたい(笑)

I use Google Pixel 7a. The camera of Pixel 7a is awesome. The camera is easy to focus on the noodles. The camera of my previous smartphone Samsung Galaxy A41 often focused out from noodles.

良い一日を~
Thank you for reading. Have a nice day!