ツバルからの贈り物 | Unlocking English Confidence.

Unlocking English Confidence.

読む人のことを無視して英語学習のために書いてます。
土曜日は路麺の日も忘れないで下さい。

ツバルという国をご存じですか?
ある日、ツバルから国際郵便が届きました。え?なにこれ怖い。
Good day, I'm glad you're here.
I recieved the International post from TUVALU on the other day. Do you know the country TUVALU? Do you know where TUVALU is located in? I didn't have an idea I receive a shipment from TUVALU.

 
開けて思い出しました。定量ポーラーです。ウイスキーを30mL注ぐことが出来ます。アマゾンで1か月くらい前に注文して忘れてました。まさかツバルから国際郵便で届くなんて思いもしませんでした(笑)
I opened the package and I remembered that I purchased a quantitative polar pourer on Amazon shopping a month ago. This can pour just 30 mL of whiskey easily. It was 280 yen, I didn't expect this is shipped from TUVALU.
 
ツバルはオセアニア地域の島国でした~
Thank you for reading, I hope you enjoyed this post.
Have a nice day! Why not following "Saturdays are Romen Days" campaign?