この投稿をInstagramで見る

代々木上原の『ハルダモンカレー』へ☺️ この日のカレーは3種類から選べ、私は、ハラミとホルモンカレーとエビとひよこ豆のカレーのあいがけにトッピングで辛いペースト(激辛唐辛子カロライナリーパー)をオーダー🤩ほろっとほぐれるハラミと弾力あるホルモン、香りのアクセントに八角、刺激にクローブや唐辛子が効いてました。もう1種の海老の甘味とココナッツのコクがあるカレーを途中まで味わってから、辛いペーストを入れてみました🤩青唐辛子の爽やかな辛さが際立っていて、リーパーは後からじわじわ追いかけてくる感じでした🤗カレーはグルテンフリーで、ライスはインディカ米とジャポニカ米をブレンド。他にも、うずら味玉、豆、お漬物など、一皿で様々な味を楽しめました☺️ こちらの店主は、最近目黒にオープンした『ケラク』の監修もしているみたいです。そちらにも行ってみたいなぁ🤤 そして、『果実店canvas』へはしご🙋‍♀️ キャラメルバニラバナナのドリンクを注文🥤見た目からしてインパクトがあり、思わず寸劇をしてしまいました😂程良い甘さのエグアドル産バナナそのままと濃厚な飲み物、2通り味わえました🤤 グルメなインスタグラマーリンリンさん @rinrin99999 さんとランランランチでした♫♫ #ハルダモンカレー #代々木上原 #代々木上原グルメ #激辛 #キャロライナリーパー #カレー #extraspicy #spicy #hot #curry #매운음식 #매운 #幡ヶ谷 #幡ヶ谷カフェ #果実店canvas #カフェ #canvas #バナナ #banana #cafe #電話がリンリン鳴る寸劇🍌📞 ……………………………………………………………………………… I had a lunch at "Hurdamon Curry" in Yoyogiuehara with gourmet instagrammer rinrin-san. I could choose from 3 types of curry for this day, I ordered the curry of shrimp and Outside Skirt and Offal curry with a topping spicy paste (extraspicy hot pepper carolina reaper) It was a curry with a rich texture and flavor. and then tried adding spicy paste. At first spiciness of green pepper refreshed and felt more spicy one. The curry is gluten-free and the rice is a blend of indica rice and japonica rice. Besides, I enjoyed various tastes such as beans, pickles, etc. in one plate. This shop owner supervises "Keraku", which recently opened in Meguro. I also want to go there. Next went to "Fruit shop canvas". I ordered a caramel vanilla banana drink. I was surprised the drink. I could taste two ways sweetness of Eguadoran banana as it and rich drink.

金成姫 (Sunghee Kim)(@sunghee.kim.1612)がシェアした投稿 -