この投稿をInstagramで見る

東京から佐賀に移ったご飯会仲間が、『辛サガアツイ食堂』に食べに来てくださったので、帰りにその友人が鳥栖で営む多国籍料理店『VERSATILE』に行ってまいりました。 こちらは、自然派ワインと多国籍料理をウリとしたお店で、タイ、ベトナム、スペイン、ロシアなど本当に様々な国のお料理がありました。中でもオススメされた辛口グリーンカレーをチョイス!ハーブの爽やかな香りと鶏肉の旨味そして後から程よい辛味がきてご飯が進みました☺️食べて海外旅行気分を味わえる素敵なお店でした✨ #versatile #ヴァーサタイル #鳥栖 #鳥栖グルメ #佐賀 #佐賀グルメ #旨辛 #グリーンカレー #ワイン #spicy #greencurry #saga #tosu #wine ……………………………………………………………………………… My friend who moved to Saga from Tokyo, came to eat “Kara Saga Atsui Shokudo” and I went to his restaurant “VERSATILE” in Tosu.This is a restaurant where you can taste natural wines and international cuisine, and there are really various countries such as Thailand, Vietnam, Spain and Russia.Choice of spicy green curry recommended among them! The refreshing aroma of herbs, the umami of chicken and the moderate pungency came. It was a wonderful shop where you can eat and taste with the feeling of traveling abroad.

金成姫 (Sunghee Kim)(@sunghee.kim.1612)がシェアした投稿 -