エスコンにて At ESCON | ジャストウォーキングのブログ

ジャストウォーキングのブログ

ブログの説明を入力します。

昨夜はエスコンで野球の日本ハム対ソフトバンク戦を観戦しました。

エスコンに行くのは2回目ですが、ペナントレースを観るのは初めてだったので、初めてのことがたくさんあり、少し緊張しました。

ゲームは先発が山崎投手だったけど、イマイチな感じ。

バッターも郡司選手や水谷選手などごく一部の選手だけ、マルチネス選手のホームランはあったけど、沈黙の攻撃の試合だった。

試合内容としては、残念な内容でした。

今日は家族だけがまたエスコンに行きますが、JWはテレビ観戦。

またエスコンで応援したいなぁ。

今度は是非勝ち試合を!


Last night, I watched a baseball game between Japan Ham and SoftBank at ESCON.

This was my second time going to ESCON, but it was my first time watching a pennant race, so I was a little nervous because it was my first time Mr./Ms. doing it.

The starting pitcher in the game was Yamasaki, but it wasn't good.

There were only a few batters, such as Gunji and Mizutani, and Martinez hit a home run, but it was a silent offensive game.

It was a disappointing match.

Today, only the family will go to ESCON again, but JWs will watch the game on TV.

I'd like to support you again at ESCON.

Let's win the game this time