大晦日 | スッカラカ~ンと♪いつも青空

スッカラカ~ンと♪いつも青空

輝くいのち
その静かな喜び





まもなく

2017年






今日は

大晦日




(^0^)




嬉しい、嬉しい、主よ、私たちは汝を崇拝します

Joyful, Joyful. Lord, we/adore-/Thee



私の人生で、私は汝の前に何も置かない

An' in my life. I put none before Thee



子供だったときから知って来たから

Cuz since I was a youngster



貴方が只1つの進むべき道だと

I came to know, that you was the only way to go



私は理解できるまで生長した

So I had to grow an' come to an understandin'



私は王と一緒に下に居る

That I'm down with the King so now I'm demandin'



今 私は 貴方が私に言ってほしい 貴方が誰を見下ろしているのか

that you tell me who you down with, see



私は全てを知っているから、私はGODと共に下に居る

Cuz all I know is that I'm down with G-O-Dee



貴方はGODと一緒に下に居るの? Yeah 貴方は私を知っている

(You down with G-O-D? Yeah, you know me)3



誰がGODと一緒に下に居るの? 皆だよ

Who's down with G-O-D? (Everybody)