Steal The Show

                                          -  Lauv  -

 

 

 

 

 

 

Started out on a one way train

一方通行の列車に乗り出したんだ

 

Always knew where I was gonna go next

次の行き先はいつも分かっていた

 

Didn't know until I saw your face

君の顔を見る時までは知らなかった

 

I was missin' out on every moment

全ての瞬間を見逃してしまった僕

 

You'll be one and baby I'll be two

君が1人目になって、ベイビー僕が2人目になるよ

 

Would you mind it if I said I'm into you?

君に夢中だって言ってもいい?

 

 

 

(I'm into you)

君に夢中なんだ

 

 

 

So if it's real

これが現実なら

 

Then darlin' let me know

なら、ダーリン教えてよ

 

I wouldn't mind

僕は嫌じゃないよ

 

If you steal the show

君が視線を独り占めしても

 

 

 

You and I we go together

君と僕、一緒に行こう

 

You're the sky I'll be the weather

君が空で、僕は天候になるんだ

 

A pretty thing, the sun and rain who knew?

可愛いものが太陽と雨だって分かる人いるのかな?

 

Oooh, yeah

 

Summer night, perfect occasion

夏の夜って完璧な機会だね

 

Where am I

僕はどこ?

 

You know I'll be waiting for you

君を待っているんだ

 

Ooh, for you

君のためだよ

 

 

 

So if it's real

これがもし本当なら

 

Then darlin' let me know

それならダーリン、ぼくに教えて

 

I wouldn't mind

気にしないから

 

If you steal the show

君に視線盗まれたってね

 

 

 

So if it's real

これが現実なら

 

Then darling let me know

なら、ダーリン教えてよ

 

 

 

I wouldn't mind

僕は嫌じゃないよ

 

If you steal the show

君が視線を独り占めしても

 

 

 

 

 

You shine‘You shine

君は光り輝いてるよ

 

Like forever lasts forever

ずっとずっと続いていくように

 

You shine‘You shine

君は光り輝いているよ

 

And steal the show

そして視線を奪うんだ

 

 

 

 

So if it's real

もしこれが現実ならば

 

Then darling let me know

なら、ダーリン教えてよ

 

I wouldn't mind

僕は嫌じゃないよ

 

If you steal the show

君に視線を盗まれても

 

(started out on a one way train)

一方通行の電車に乗った

 

(Always knew where I was gonna go next)

いつも次の行き先を知っていた

 

 

 

So if it's real

これが現実ならば

 

(didn't know until I saw your face)

君の顔を見るまでは知らなかった

 

Then darlin' let me know

じゃあ、ダーリン教えてくれ

 

 

 

(I was missing out on every moment)

全ての瞬間を逃してしまった

 

(You'll be one and baby I'll be two)

君が1人目、ベイビー僕が2人目になるよ

 

(Would you mind it if I said I'm into you?)

君に惚れたって言ったら嫌だ?

 

 

 

I wouldn't mind

僕は嫌じゃないよ

 

If you steal the show

視線を盗んでくれるなら