Bad guy

 

 

     ー  Billie Eilish (with Justin Bieber ) –

 

 

 

 

 

 

White shirt now red, my bloody nose

白いシャツは赤く染まった、鼻から血が出てる

 

 

Sleepin', you're on your tippy toes

眠ってる、あなたは忍び足で歩いている

 

 

Creepin' around like no one knows

こそこそと、誰も知らないと思ってね

 

 

Think you're so criminal

思うの「貴方ってワルね」

 

 

Bruises on both my knees for you

私の両膝にはアザ

 

 

Don't say thank you or please

「ありがとう」も「お願い」も言わないで

 

 

I do what I want when I'm wanting to

私がしたい時に、したい事をしているだけだから

 

 

My soul? So cynical

私?ってひねくれてるでしょう?

 

 

So you're a tough guy

貴方ってタフな男なのね

 

 

Like it really rough guy

ラフな行為が好きな男

 

Just can't get enough guy

全然満足できない男

 

 

Chest always so puffed guy

いつも胸筋がパンパンな男

 

 

I'm that bad type

私もそういう悪いタイプなの

 

 

Make your mama sad type

貴方のママを悲しませたり

 

 

Make your girlfriend mad tight

貴方の彼女を怒らせたり

 

 

Might seduce your dad type

貴方のパパを誘っちゃうような

 

 

 

 

I'm the bad guy, duh

私こそ悪い女よ

 

 

I'm the bad guy

私こそが悪い女よ

 

 

 

 

 

Gold teeth, my neck, my wrist is froze (So icy)

金歯、首や手首にはダイヤモンド

 

 

I got more ice than, than the snow

俺は雪よりクールだぜ

 

 

That guy, don’t act like you don’t know

噂の男、知らないフリはするな

 

 

That guy, so critical (Skrrt)

噂の男、危ない奴さ

 

 

Tattoos on both my sleeves

俺の両腕にはタトゥーが入ってる

 

 

Yeah, I don’t sleep, please don’t wake me

俺は眠らないんだ、だから起こさないでくれ

 

 

Loosen my tie up so I can breathe

苦しくならないようにネクタイを緩める

 

 

It ain’t political, oh no (Uh-uh)

堅苦しくないだろ

 

 

Yeah I’m a bad guy

ああ、俺は悪い男さ

 

 

Ain’t no holdin’ back guy

後戻りなんてしない男さ

 

 

Come off like I’m mad guy

狂った奴だと思われてる

 


Always got your back guy

いつも君を支える男さ

 

 

Yeah, I’m the real type

俺は本気になるタイプだ

 

 

Keep you full of thrills type

君を退屈させないタイプさ

 


Show you what it feels like

どんな感じか見せてあげる

 

 

Got an open invite

いつでも大歓迎さ

 

 

I’m the bad guy,woah-ooh

俺が悪い男だ

 

 

 

(Duh)

 

I’m the bad guy

私が悪い男よ

 

 

Duh

 

 

I’m only good at bein’ bad, bad

悪い人になることだけが得意なの

 

 

(Ahh)

 

(Ah)

 

 

 

I like when you get mad

怒るあなたが好きよ

 

 

I guess I’m pretty glad that you’re alone (So icy)

あなたが孤独なのがありがたいわ

 

 

You said she’s scared of me?

彼女が私を怖がってるの?

 

 

I mean, I don’t see what she sees

なんていうか、何が見えてるのかわからないわ

 

 

But maybe it’s ‘cause I’m wearing your cologne (Let’s go)

多分私があなたの香水を使っているからかしら

 

 

I’m a bad guy (Damn right)

私は悪い男よ

 

 

I-I’m a bad guy (Bad guy, aw, yeah, bad guy)

私は悪い男よ

 

 

I’m a bad…

私は悪い…