Thoughts after Thailand! - HONDA Thailand を終えて! | 上原彩子オフィシャルブログ『ゆんたく日記』 Powered by アメブロ

Thoughts after Thailand! - HONDA Thailand を終えて!

Due to the corona situation,

this year's tournament was held at a different time,

during the rainy season.

今年は、コロナの影響で例年とは時期が違い

梅雨の開催となりました。

 

I felt less hot?? I think...

but it was still extremely hot and humid.

暑さは例年よりもマシ⁇

だったのかな?と思いますが…

しかし、かなりの暑さと湿度でした。

 

Due to the rain, the course was wet.

It gave me very different impression from previous years.

コースは雨の影響でウェット。

例年と比べてコースの印象は大きく違い。

 

I had to use a lot of long clubs 
for the approach shots to the greens,
however, I was creating many chances
and able to play with under scores for 4 days.
It was a good four-day leading to the next match.

グリーンへのアプローチショットでは

ロングクラブを多く使う形となりましたが

その中でもチャンスは作れていて

4日間アンダープレイできた事は

次戦に繋がる4日間となりました。

 

On the first and third days,

I was feeling great with my shots and

creating good chances throughout the rounds.

初日、3日目がショットの感覚も良く

チャンスも沢山作れているラウンドとなりました。

 

On the second and last days, 

I wasn't feeling that good with my shots, yet,

I was managing to keep my scores, and that gave me good confidence.

2日目、最終日は、ショットの感覚は、あまり良くない中でしたが

その中でも、スコアを作れていた事は

自信に繋がるゴルフができました。

 

Since I haven't regain the good feel with my shots, yet,

so I'm going to make adjustments by the next macth, Kingsmill. 

しかし、まだショットの感覚がしっくり来てないので

次戦のキングスミルまでに調整したいと思います。

 

There were many tour players and related parties 

entering from the United States for the tournament.
I think it was a lot of work to hold the event 
with infection control, document procedures, etc.

今回ツアー選手、関係者が

アメリカから入国する、という事もあり

感染対策や書類手続きなど

本当に沢山あり、試合を開催するに辺り

多大なる人力だったと思いますが

 

Meanwhile, the title sponsor HONDA,
and all those involved in the tournament and management,
it was a match that I strongly felt that one tournament is held
literally and really thanks to the support of many people.

そんな中、スポンサーのHONDA 、

大会、運営に関わる全ての方々、

ホントに沢山の方々のサポートのお陰で

1つの大会が成り立っている。

と強く感じた試合となりました。

 

Thank you very much to all

and wish you have a good rest.

みなさん、ありがとうございました。

そして、お疲れ様でした。

 

I'll try my best this season 

so that I could go back to Thailand next year.

また、来年タイに戻って来れるように

今シーズンも頑張ります。

 

Ayako Uehara YouTube channel

上原彩子YouTubeチャンネル

↓  ↓  ↓

(2) [公式]上原彩子 golf life ch - YouTube