Thank you for your support -2020年もお世話になりました。 | 上原彩子オフィシャルブログ『ゆんたく日記』 Powered by アメブロ

Thank you for your support -2020年もお世話になりました。

2020 is almost over.
It's been a different year due to the corona disturbance, 
but thank you very much for all your support.

もうすぐ2020年も終わりですね。

今年は、コロナ禍で、普段と違う1年でしたが、

たくさんの応援やサポートに感謝します。

 

After coming back from the US,
I was isolated for 2 weeks in Tokyo
and came back to Okinawa.
私はアメリカから帰ってきて
東京で2週間隔離をして
沖縄に戻ってきました。


I took some photographs of autumn leaves 
while taking a walk during the quarantine period.
They were about to end but I could enjoy 
the beautiful autumn leaves here and there.
隔離期間中に散歩しながら撮影した
紅葉の写真です。
紅葉も終わり頃でしたが
所々、綺麗な紅葉を楽しめました。

 


I could take them just like a photographer.

写真家みたいに綺麗に撮影できました。

Please check out the 9 hole round 

with my comments on You Tube.

9ホールのラウンド解説
YouTubeにてアップしてます。
是非、チェックしてみてください。


I wish you a wonderful new year.
みなさん、良いお年をお迎えください。