Partial solar eclipse - 部分日食 | 上原彩子オフィシャルブログ『ゆんたく日記』 Powered by アメブロ

Partial solar eclipse - 部分日食

There was a partial solar eclipse today!
Did you see it?

今日は部分日食でした!

みなさんは見れましたか?

 

I took a note on my cell phone so I wouldn't forget...
but I forgot...and I couldn't see...
Too bad...

私は忘れないように携帯にメモしていましたが…

忘れてしまい…見れませんでした…

残念…

 

It looked apparently beautiful in Okinawa!

沖縄では綺麗に見えたそうですよ!

 

How did it look like from your place?

みなさんの場所からはどんな風に見えたかな?

 

The next eclipse is in 2030!
Let's not forget it!!

次は、2030年だそうですよ!

次は、忘れないようにしよう!!

 

Please check out my YouTube channel.

Thank you for your subscription.

YouTubeチャンネル是非、チェックしてみてください。
チャンネル登録もよろしくお願いします。

↓  ↓  ↓

https://m.youtube.com/channel/UCV46rJdAAUXPqWvdBdeC7xw

 

You can open it here, too!

こちらからも開きます!

   ↓  ↓  ↓