Surprise fireworks! - サプライズ花火に感動! | 上原彩子オフィシャルブログ『ゆんたく日記』 Powered by アメブロ

Surprise fireworks! - サプライズ花火に感動!

Last night at 8:00PM,
there were fireworks everywhere in Japan.
昨日は全国一斉
20時から花火が打ち上がりましたね。
 
Could you watch the surprise fireworks
where ever you were?
みなさんはそれぞれの場所から
サプライズ花火を見る事ができましたか?
 
I couldn't see them.
(I wasn't aware...?!)
私は、見ることが出来ませんでしたが
(気が付かなかった・・・?!)
 
In Okinawa, the fireworks went up in Ginowan city,
Urasoe city, Itoman city and Chatan.
ここ沖縄では宜野湾市、浦添市、糸満市、北谷町で
花火が打ち上がったようです。
 
Our life style has changed dramatically
and we can not even hold events.
生活様式がガラッと変わり
イベント等もできない状況が続いています。
 
I'm sure that the craft people 
for the fireworks wanted many people to watch them...
花火師も本来なら
沢山の方に見ていただきたかったと思いますが…
 
However, they couldn't reveal 
where the fireworks would go up to avoid three densess.
3密を避ける為に
場所を公開できない。
 
What a... frustrating feeling...
何とも…もどかしい感じです…
 
However, I think the cheering reach to 
many medical staff through the fireworks.
しかし、たくさんの医療従事者のみなさんにも
花火を通してエールが届いたと思います。

 

Also, for those who saw the fireworks,
it must have been healing for them.

また、花火が見れた地域の方々が
癒しを感じる事ができた事でしょう。
 
I couldn't see the fireworks,
but I was moved by this wonderful project!
Thank you ♡
私は、花火を見ることは出来ませんでしたが、
今回の素晴らしい企画に感動しました!
ありがとう♡
 
Please check out my new YouTube channel.
Thank you also for your subscription.

YouTubeチャンネル開設しました。
是非、チェックしてみてください。
チャンネル登録もよろしくお願いします。

↓  ↓  ↓

https://m.youtube.com/channel/UCV46rJdAAUXPqWvdBdeC7xw

 

You can open it here, too!

こちらからも開きます!

   ↓  ↓  ↓

新しいYouTube動画アップしました!

↓  ↓  ↓