Rainy season - 梅雨。つゆ。ツユ。 | 上原彩子オフィシャルブログ『ゆんたく日記』 Powered by アメブロ

Rainy season - 梅雨。つゆ。ツユ。

The rainy season started in Okinawa.
We had a bucket of heavy rain the other day...
There has been some damages,
flooding in various places.

沖縄は梅雨入りしました。
先日もバケツをひっくり返した程の
大雨があり…
色々な場所で浸水したり
被害があったようです。


Today as well  in the morning, 
it was rough weather with thunder and heavy rain...

今日も午前中は
雷と大雨と大荒れの天気でした…


However, the weather improved
in the afternoon.

しかし、午後からは
お天気も良くなりました。


I'm worried about recent multiple 
earthquakes in Honshu,
heavy rain and damages...
最近は、本州で地震が多くあったり

大雨が降って被害があったり
心配ですが…


Are these various messages from God?
神様からの色々なメッセージなのかな?

 

 

 

Please check out my new youtube channel.

If you like it, please subscribe.

YouTubeチャンネル開設しました。
是非、チェックしてみてください。
チャンネル登録もよろしくお願いします。

↓  ↓  ↓