Web radio is up! Webラジオアップされました! | 上原彩子オフィシャルブログ『ゆんたく日記』 Powered by アメブロ

Web radio is up! Webラジオアップされました!

My special radio show is up on air.
ラジオの特別版がアップされました。
 
The theme for the show was based 
on a talk show originally scheduled at the end of February
by the Okinawan golf association for junior golfers and their parents.
今回のテーマは
沖縄県ゴルフ協会より
ジュニアとジュニアの親御さんを対象に
2月の末頃にトークショーを予定していましたが
 
However, the talk show was canceled in order 
to prevent the spread of the new coronavirus.
新型コロナウイルスの感染拡大防止の為
トークショーが中止になりました。
 
I recorded the same content for my radio show
and with a permission from the Okinawan golf association,
I'm sharing it with you.
Thank you very much.
その内容をラジオ形式で収録しましたので
沖縄県ゴルフ協会より、承諾をいただきまして、
こちらでもご紹介させていただく事になりました。
ありがとうございます。
 
I appreciate the fact that I was given 
such an opportunity to speak with and send messages 
to the junior players who are training to become professionals.
今回、この様な機会を
沖縄県ゴルフ協会からいただき
プロを目指しているジュニアのみなさんに
少しでもラジオを通して伝える事ができた事に感謝します。
 
Please check it out.
みなさんも是非チェックしてみてください。
 
※ It was recorded in February.
※尚、収録は2月に行ったものになります。
 
I started a YouTube channel.
Please check it out and subscribe the channel
if you like.
I updated a new video today!!

YouTubeチャンネル開設しました。
是非、チェックしてみてください。
チャンネル登録もよろしくお願いします。

今日も、新しい動画アップしています!!
↓  ↓  ↓