Staying back to practice - 居残り練習 | 上原彩子オフィシャルブログ『ゆんたく日記』 Powered by アメブロ

Staying back to practice - 居残り練習

I was staying back to practice today ...
今日は居残り練習でした…

My last challenge was to chip into 6 cups 
twice for each cup, we have 5 cups in the garden 
plus changed one cup to a different location, 
then make it twice for every cup.
最後の課題が
庭には5個カップがあるので
全てのカップに2回づつチップインと
場所を変えてもう1つのカップへ
2回チップイン。
計6カップに2回づつチップインが課題でした。
 
I struggled to complete the challenge ...
しかし、なかなか決められず…
 
The sun had set ... and it was getting dark
so I used the light from home and garden lights
to completed today's challenge.
太陽も沈み…暗くなってしまったので
家の灯りと庭の電灯を頼りに
今日の課題をクリアしました。
 
I finally finished after 8 o'clock and I was really hungry ... (^^)
8時過ぎにしか終わらなかったので
お腹ペコペコでした…(笑)
 
I started my YouTube channel.
Please check it out.
Please subscribe to the channel, too.

YouTubeチャンネル開設しました。
是非、チェックしてみてください。
チャンネル登録もよろしくお願いします。

↓  ↓  ↓