Thank you♡ - 感謝♡ | 上原彩子オフィシャルブログ『ゆんたく日記』 Powered by アメブロ

Thank you♡ - 感謝♡

I'd like to let you know that the charity money we recieved from everyone
for the Shuri castle reconstruction support has been deposited
and just received the receipt from Naha city.
ご報告。

首里城再建の為
皆様から預かりました
チャリティー金の送金も終え
那覇市より受領書が届きました。


The total amount 2,499,307yen was donated not only within Okinawa
but also from all over Japan and overseas.
沖縄だけでなく日本全国
それから、海外からも賛同していただき
2499307円を集める事ができました。


Thank you for all the companies, professionals

and everyone who made contribution to the charity.
賛同していただきました
各社様、プロの皆様、
チャリティに賛同していただきました
全ての皆様に感謝です。


Thank you very much.
ありがとうございました。

Golden week is starting tomorrow,
let's stay at home to overcome and
this coronavirus to settle down as soon as possible.
明日から
ゴールデンウィークがスタートしますが
1日も早いコロナウイルス終息に向けて
Stay home で乗り越えましょー