Radio show recorded - ラジオ収録しました | 上原彩子オフィシャルブログ『ゆんたく日記』 Powered by アメブロ

Radio show recorded - ラジオ収録しました


I was on the radio show today.

Thank you for those who sent me 

your messages and questions.

今日はラジオ収録がありました。
メッセージや質問を下さった皆様
ありがとうございました。


Usually we record a radio show at a studio

but this time in order to prevent the coronavirus spread

we recorded from different locations.

I was from my home.
普段の収録はスタジオにて行いますが
今回は、新型コロナウイルスの感染拡大防止策として
それぞれ違う場所からラジオ収録を行いました。
私は自宅での収録です。

 

The first show will be on-air at Saturday, April 11th.

Please enjoy~

4/11土曜日に第1回目の放送があります。
お楽しみに〜

 

The next recording will be for the third to fifth shows.

I'm asking you to send me your messages and questions.

Please send them to the below address.

Looking forward to your messages.

次は、3回目~5回目までの収録があります。
4/21までに、メッセージや質問を受付ています。

下記のアドレスにお願いします(^。^)
たくさんのメッセージをお待ちしています。
 ↓  ↓  ↓
yuntaku@ayako-uehara.com
よろしくお願いします。