PING event for fans - Ping感謝イベントにて・・・ | 上原彩子オフィシャルブログ『ゆんたく日記』 Powered by アメブロ

PING event for fans - Ping感謝イベントにて・・・

The other day, 
there was a thank-you event for PING's supporters.
To show our appreciation,
17 professionals also got together!

先日pingファン感謝イベントがありました。
日頃pingを愛用していただいている皆さんに
感謝の気持ちを込めて
17人のプロが集まりました!

As you all know, this year
the prize money winner, Suzuki Ai pro., and also
the first ever Japanese major champion in the UK,
Shibuno Hinako pro. were with PING
and made the event more exciting!

今年のpingは皆さんもご存知のように
賞金女王の鈴木愛ちゃん
全英で40年振りに日本人メジャー優勝した
渋野日向子ちゃん
今年は例年以上に盛り上がりました!

Tsukada-san, Ai-chan, Mi-chan and I were on the 9th hole par 3,
I didn't think the weather forecast predicted any rain,
but it rained all the way through ...
Although it was such a cold condition,
I think everyone was enjoying the event.

私達の担当は9番ホールパー3
塚田さん、愛ちゃん、みーちゃん、私
天気予報では雨は無かったと思いますが
ずっと雨でした…
寒い中でしたが
皆さん楽しんでくれていたと思います。

I'd like to thank everyone who participated and involved.
ご参加くださった皆様、関係者の皆様お疲れ様でした。

 

★ Notice for Ayako Uehara's original desk calendar sale★
https://www.ayako-uehara.com/information/notice/16092.html
We will donate the entire sales amount from “2020 Uehara Ayako Original Desk Calendar” for the reconstruction of Shuri castle.

★上原彩子オリジナル卓上カレンダー販売のお知らせ★
https://www.ayako-uehara.com/information/notice/16092.html

「2020年上原彩子オリジナル卓上カレンダー」の売上金全額を首里城再建の寄付金としてお届けします。