Mos Burger Cup (^。^)♪ - モスバーガーカップでした(^。^)♪ | 上原彩子オフィシャルブログ『ゆんたく日記』 Powered by アメブロ

Mos Burger Cup (^。^)♪ - モスバーガーカップでした(^。^)♪

2019 MOS BURGER CUP was held today
at Chiba Birdie Club.
今日は 2019 MOS BURGER CUP が
千葉バーディークラブで行われました。
 
Birdie Club was also affected by the recent typhoon,
power and water outages, over 500 broken trees in the course,
there has been serious damage.
バーディークラブも先日の台風の影響で
停電、断水、コース内の木が500本以上折れるなどの
大きな被害があったようです。
 
There were typhoon damages in various places
and I felt how tough it could have been.
本当に色々な場所で台風被害があり
大変だったんだな…と感じました。
 
Changing the subject,
the number of professional players increased this year
Mos Cup no longer had individual matches
only team games.
Different from previous years,
I was impressed by their team work and how fun to play.
The great thing about the Pro-Am game is
in deed the team play!!
Even if you are not doing well,
the people after you will help you
so that you can play with confidence.
No matter which level of golf you play,
you can still enjoy together!!
Golf is in deed the best!!
話は変わり
今年からプロの出場人数も増え
モスカップは
個人戦からチーム戦のみ。となりました。
例年とは違い
それぞれのチーム、力を合わせて
楽しんでプレイしている姿が印象的でした。
プロアマ戦の魅力はやっぱりチームプレイ!!
1人がダメでも、周りが助けてくれる
ミスしても後ろで控えてくれているので
安心して思いっきりプレイできる。
どんなゴルフレベルの方でも
一緒に楽しめる!!
やっぱりゴルフって最高!!
 
Due to my injury, I couldn't play this year's Mos Cup,
but it gave me an opportunity to watch everyone's play
and feel the pleasure of playing golf.
(I'm sorry to Mos for the inconvenience caused for I couldn't participate...I'm sorry.)
今年のモスカップは
私が怪我をしてしまった為に
プレイは出来ませんでしたが
皆さんのプレイを観る事で
ゴルフの楽しさ素晴らしさを
観て感じる事ができ。
良かったです。
(出場する事が出来なくモスの皆様にはご迷惑をおかけしてしまいましたが…すみません。)
 
Thank you everyone for your hard work.
皆さんお疲れ様でした。
 

★ Notice for Ayako Uehara's original desk calendar sale★
https://www.ayako-uehara.com/information/notice/16092.html
We will donate the entire sales amount from “2020 Uehara Ayako Original Desk Calendar”
for the reconstruction of Shuri castle.

★上原彩子オリジナル卓上カレンダー販売のお知らせ★
https://www.ayako-uehara.com/information/notice/16092.html

「2020年上原彩子オリジナル卓上カレンダー」の売上金全額を首里城再建の寄付金としてお届けします。