Women's British Open - 全英女子オープン | 上原彩子オフィシャルブログ『ゆんたく日記』 Powered by アメブロ

Women's British Open - 全英女子オープン

This year's AIG British Open has ended.
I found that the second day had the toughest pin positions.
I finished the first day with two under,
and on the second day
I had a few incidents such as hitting a tree ...
but I recovered well around the greens,
then managed to advance through to the final.
I was able to play the game which could thrive in the final!
AIG British Open を終えて。

 

私の中では2日目が
一番タフなピンポジションでした。
初日2アンダーで終え
2日目は木に当てたり…ありましたが
グリーン周りからリカバリーして
凌ぎながら決勝に進めた事は
決勝に生きるプレイが出来てました!
 
On the third day, I felt good with my shots,
but on the fourth day,
although I wasn't feeling particularly good, 
I had more birdie opportunities than the qualifiers
and had the best scores in the four days.
I finished the last day with four under
and this kind of play could lead well to the next week!
3日目はショットの感覚も良く
4日目はショットの感覚は
あまり良くない中でしたが
2日間は予選よりも
バーディーチャンスも多く
感覚が良くない中でも
4日間で一番スコアを伸ばせ
4アンダーで最終日を終えられた事は
来週に繋がるプレイが出来ました!
 
Ms. Hinako Shibuno won the tournament
by scoring a birdie on the 18th green
while she faced it with another player with the same score.
I really thought it was wonderful to win this way.
Will there be more Japanese players on the lpga tour, maybe?
Congratulations to Ms. Hinako Shibuno!! ︎
トーナメントは渋野 日向子さんが優勝し
同スコアで迎えた18番でバーディーを取り
優勝を勝ち取った事は
ホントに素晴らしいと思いました。
もしかしたら、
日本人選手がlpgaツアーに増えるのかな?
渋野 日向子さん優勝おめでとう‼︎