Hoken no Madoguchi event - ほけんの窓口 | 上原彩子オフィシャルブログ『ゆんたく日記』 Powered by アメブロ

Hoken no Madoguchi event - ほけんの窓口

In Fukuoka, I saw my friend whom I used to play golf with
during the junior time in Okinawa.
I hadn't seen her for five years and during the time,
she gave birth to cute children.
I was also healed by her happy family-

ジュニア時代に一緒に

沖縄でゴルフしていた友達と
福岡で5年ぶりに会いました!
5年も会わないうちに
可愛い子供達が生まれてました。
幸せいっぱいの家族に私も癒されましたー
 
 
Little supporters came along today-
今日は小さな応援団も来てくれましたー
 
I'll again try my best tomorrow
明日もちばるよー爆笑