I went to Riviera CC! Riviera CCへ行きました! | 上原彩子オフィシャルブログ『ゆんたく日記』 Powered by アメブロ

I went to Riviera CC! Riviera CCへ行きました!

Today I went to Riviera CC!
The course is used for the Genesis Open
of the PGA tour.

今日はRiviera CCへ行きました!
PGA tourのGenesis Open
を行なっているコースです。

This is a par 3 hole with a banker
in the middle of the green.
グリーンの真ん中にバンカーがある
パー3


I found pictures of Ben Hogan and Tiger Woods
when he played at the age of 16, as well as
Hollywood stars who used to be members.
There was also a museum inside the club house!
コース内にはBen Hogan の写真や
タイガーウッズが16歳の時に
試合に出場した時の写真
メンバーだった有名なHollywoodスターの写真など
クラブハウス内に美術館もありました!
I could see the Ocean when the weather was good,
and I enjoyed the prestigious course!
I also played on the Kikuyu grass, which is considered
the most difficult grass in the world!
I tought it would be like a bird's nest 
but it was easier than what I anticipated.
The grass didn't allow me to be on the green 
just by luck, I needed to be right on, otherwise
the ball rolled away, also I felt heavy on my shots.
クラブハウスからは天気が良い時は
海も見え
名門コースを楽しみました!
世界で一番難しい芝と呼ばれている
kikuyu grassも経験しました!
イメージでは鳥の巣だったので
イメージよりは難しくなかったですが
グリーンを捉えないと転がって
ラッキーでグリーンに乗る事はなく
打つと重たく感じる芝でした。
 
Thank you again for the new experiences.
Nifuuee-de-bitan (Thank you in Okinawan word)
今回も新しい経験に感謝。
にふぇーでびたん