Portland is the best!! ポートランド最高!! | 上原彩子オフィシャルブログ『ゆんたく日記』 Powered by アメブロ

Portland is the best!! ポートランド最高!!

Portland is the best!! 
ポートランド最高‼︎

Portland is full of nature.
大自然がいっぱいのポートランド。

I went to Multnomah waterfall.
This is the second highest waterfall in America.
It was very powerful, full of negative ions-
Multnomah滝へ行きました。
アメリカで2番目に高い滝。
迫力満点、マイナスイオンいっぱいでしたー

This year, Vista House at Crown point celebrates
one hundred years memorial year.
I took a photo of an old photo!
Vista House at Crown point は
今年で100年の記念日です。
昔の写真があったので撮ってみました!

The view from there was very beautiful,
I could see Columbia river.
そこからの景色はコロンビア川が
一望できる最高にキレイでした。

With many choices for trekking courses,
I went to Bridal veil waterfall this time!
今回は沢山ハイキングコースがある中
Bridal veil 滝も行きました!

 

I received so much power from nature

so I will pile up many birdies starting tomorrow,

Chibarimasu (Do my best in Okinawan word)!

沢山自然からパワーをもらったので
明日からも沢山バーディーを重ねて
ちばります!