I've been to (^。^) 行ってきました(^。^) | 上原彩子オフィシャルブログ『ゆんたく日記』 Powered by アメブロ

I've been to (^。^) 行ってきました(^。^)

I went to Saskatchewan Legislative Building last week!
Among all the paintings of Regina artists,
there was even Mt. Fuji of Japan!

先週はSaskatchewan Legislative Building へ行きました!
Regina のアーティストが書いた絵の中に
なんと日本の富士山もありました!

With a foresight of the area to be prosperous,
this amazingly huge building was built
one hundred years ago using the materials
from all over the world.
The length of some corridors is
the same as one at Louvre museum in Paris,
There is also library which is open for general public
during the week,
What I took this time was half an hour free guiding tour.

100年以上前に作られたこの建物は
この地域が栄えると予想して
このような素晴らしく大きな建物を
色々な国々から材料を集め作られたようです。
一部の廊下の長さは
パリのルーブル美術館と同じだそうで
平日には一般に解放する図書館などもあり
私は今回30分の無料ガイドツアーを行いました。

Without any bookings, we can have some hearings
at the top seats on both sides.

ここでは予約無しに一般の人が
両サイドの上の席で視聴が可能なようです。

I wrote down some comments at the end!
I recommend you for the tour!
Wascana Park was also recommended. 

最後はノートにコメントして帰りました!
皆さんにもオススメなツアーなので是非どうぞ!
因みにWascana Park もオススメです。