Pro-AM ... プロアマにて・・・ | 上原彩子オフィシャルブログ『ゆんたく日記』 Powered by アメブロ

Pro-AM ... プロアマにて・・・

This year is colder than past years in New Jersey.

今年のニュージャージーは
例年よりも寒いです。

 

Paul Howell Pro. who is ranked 7th in the world 

was helping us with his driver at one of the holes!
プロアマの一つのホールでは
ワールドランキング7位の
Paul Howell 選手がドライバーの
お助けをしてくれます!

 

His second shot on the par five 492 yards went 

as close as 100 yards to the pin!
パー5の492ヤードセカンドショットが
ピンまで100ヤードの位置まで飛ばしていました!

 

He gave three shots

but I couldn't follow any of them (^.^)

My eyes are not used to that sort of shots...

or the way the balls flied was beyond my assumption?

3球打ってくれましたが
一球も球を追えませんでした(笑)
目が全然慣れてないんですね…
たぶんイメージ外の飛びをするから追えなかったのかな?