Pro-Am at Volvik! ボルビックチャンピョンシップのプロアマ! | 上原彩子オフィシャルブログ『ゆんたく日記』 Powered by アメブロ

Pro-Am at Volvik! ボルビックチャンピョンシップのプロアマ!

I saw my sponsors who supported me 

during my rookie years at the Volvik party.

今週のvolvik パーティーでは
私がルーキーの時にお世話になっていた
スポンサーさんにもお会いしました。


Here is a shot with Volvik President Moon at Michigan Stadium.

volvik のMoon 社長と
Michigan Stadium にて写真を写しました。


I played the first half and Nasa Hataoka Pro. played 

the last half today at the pro-am.

It was a nice weather unlike previous days,

and we played golf in fine weather! 

今日のプロアマは前半は私が
後半は畑岡奈紗さんが担当。
昨日までの天気とは打って変わって
晴天の中プレイできました!

It's starting tomorrow.

My tee-off is 7:59 on the 1st hole.

I'll do my best!

明日からいよいよスタートです。
私は1番ホールスタートの7:59
ちばりまーす!