After the even in Dallas ー Dallasを終えて | 上原彩子オフィシャルブログ『ゆんたく日記』 Powered by アメブロ

After the even in Dallas ー Dallasを終えて

It was probably the first time that I've experienced 

such a wild weather during the tournament...

こんなに荒れた天候だった試合はもしかすると
初めてだったかもしれません…

 

Heavy rain got into the dining room

and the staffs were working hard to wipe the water!  
ダイニングルームでは横なぐりの大雨で
水が入り込みスタッフの皆さんが
水はけに精を出してました!

 

We completed the tournament after playing 36 holes,

it was a quick competition!

トーナメントは36ホールで成立する形となり
短期決戦となりました!

 

 

I played with Sei Young Kim for two days

and I strongly felt the difference we have in scores

was the confidence she had for her puttings and 

she could put the ball in from anywhere.

今回はSei Young Kim と2日間プレイし
彼女のパターに対する自信
どこからでも入れてくるパッティングのうまさが
自分とのスコアの違いだ!とひしひしと感じました。


There were many Japanese spectators at the course.
会場には沢山の日本人も
応援に来ていただきました。


A car was up for the prize on par 3, 12th hole, 

I missed my hole-in-one by very little...

it was unfortunate this time,

but I will get it next time!

車がかかった12番パー3では
あわやホールインワンで車ゲットなるか?
でしたが
惜しくも外れ…
今回は残念でしたが…
次は車ゲットします!


Thank you for all the people who came to watch the tournament

in such a bad condition.
皆さん足元の悪い中、応援にふぇーでびたん。