After Australian Open オーストラリアンオープンを終えて | 上原彩子オフィシャルブログ『ゆんたく日記』 Powered by アメブロ

After Australian Open オーストラリアンオープンを終えて

 

Againt his year ISPS HANDA 

Australian Open was held in Adelaid. I'm also happy to hear 

that they will host the event for the next three years.

ISPSハンダオーストラリアンオープンは
今年もアデレードで開催されました。
そして又3年アデレードでの開催が
決まったようで嬉しいです。


Although I was playing good golf and

looking forward to this second tournament,

I couldn't adjust myself well on the first day...

I was swept away by a small judging error and 

couldn't get back into the flow...
ゴルフの状態も良い中
楽しみにしていた2戦目ではありましたが
初日は噛み合わず…
小さな判断ミスから悪い流れを
断ち切る事が出来ませんでした…

 

On the second day, I could place the ball for birdies,

however, my puttings put me down and

failed to go through to the final rounds.

2日目は、バーディチャンスに付きながら

最後のパターがなかなか入らず
予選落ちとなってしまいました。

 

I'm regaining the feel on the pratice after the match,

I hope things will work out in Thailand!

試合後の練習で感覚が戻ってきているので
タイでは上手くいくといいです!

 

Thank you very much for your support again this week.

今週も、応援ありがとうございました。