Surprise guest to a party!! サプライズゲストで忘年会に参加!! | 上原彩子オフィシャルブログ『ゆんたく日記』 Powered by アメブロ

Surprise guest to a party!! サプライズゲストで忘年会に参加!!

 

Today I went to the year-end party of Kyousou Mirai company.

今日は共創未来の忘年会へ行きました。


I went into the venue as a surprise guest
and donated not-for-sale PING cap with Kyousou Mirai logo
and the Bridgestone balls, we decide winners by drawing.

Everyone looked very happy.
Congratulations to all the winners!

サプライズゲストとして会場に登場し
私からのプレゼントとして
契約先のPINGの共創未来ロゴ入り非売品のキャップと

ブリヂストンのボール。
抽選にて当選者を決め

プレゼントを渡しました。

皆さんとても嬉しそうでした。

当選された皆さま、おめでとうございます!

I also enjoyed the bingo game with everyone!
I won a prize
and it was a very satisfying day for me, too.
Everyone, thank you for the fun moments.

皆さんと一緒になってビンゴゲームも楽しみました!
ビンゴゲームでは、
ビンゴして、私も、ちゃっかりプレゼントも頂き
私も大満足な一日でした。
皆さん今日は楽しい時間をありがとうございました。