Swinging Skirts has finished スインギングスカーツが終わりました。 | 上原彩子オフィシャルブログ『ゆんたく日記』 Powered by アメブロ

Swinging Skirts has finished スインギングスカーツが終わりました。

 

 

This week was Swinging Skirts Championship in Taiwan.

Rain was pouring since Tuesday...

and the Pro-Am event was canceled after the 7th hole.

The tournament started on Thursday

and it was a tough week with rain and wind.

On the final day, I managed to score three under,

and hopefully this will lead well to the next week event in Malaysia!

今週は台湾スインギングスカーツでした。
火曜から雨が続き…
プロアマも7ホールまでプレイ後にキャンセルになり
木曜からのトーナメントは
雨、風とタフな一週間でした。
最終日にはようやく3アンダーと
アンダープレイをし
来週のマレーシアに繋がる終わりが出来ました!


I was delighted to see people who came all the way from Japan!

Thank you very much.

今週は、日本からも応援に駆けつけていただき
嬉しかったです!
にふぇーでびたん。