Day off OFF日を終えて | 上原彩子オフィシャルブログ『ゆんたく日記』 Powered by アメブロ

Day off OFF日を終えて

 

A week after the British Open, I was in NEC tournament.

It was a Japanese tournament since Fujisankei.

Even when I'm busy with having an event after an event,

it is my joy to be part of Japanese tournament and

it charges my energy!

全英オープンの翌週はNECでした。

フジサンケイ以来の日本のトーナメント。

連戦が続いていても

日本のトーナメントに出場できる事は

嬉しいですし、エネルギーチャージができます!

 

The result was...I had boggies on 17th and 18th holes

and couldn't go through to the final round.

Many people came from Hokkaido in the northeast,

and southernmost Okinawa,

but regretfully I couldn't play until Sunday.

結果は17.18番ホールでボギー、ボギーとしてしまい…

予選落ちとなりました。

今回も、北は北海道から南は沖縄と沢山の方々に

応援に来てもらっていましたが

日曜までプレイする事が出来ず残念でした…

 

I'm thankful for the warm support from all my fans.

いつも暖かな私のファンのみなさんの応援に感謝です。

 

This week, I had a complete rest and total relaxation!

I'll do my best at the Canadian Open on next week--

今週は久々に完全休養をしてリラックスができました!

来週のカナディアンオープン

ちばるよー