After Ricoh Women's British Open! 全英リコーを終えて! | 上原彩子オフィシャルブログ『ゆんたく日記』 Powered by アメブロ

After Ricoh Women's British Open! 全英リコーを終えて!

This year's Ricoh Women's British Open has ended.

We had practice rounds under blue sky,

it was such an amazing scenery--

Ricoh全英オープンを終えて
練習ラウンドは青空の下で
最高の景色でしたー

 

We had both rain and sunshine during the tournament,

typical of British Open!

試合は雨もあり晴れもあり
全英らしい天気の中でのラウンドでした!

 

I was gradually adding my scores on the first, second and third day

but dopped it on the last day...

初日、2日目、3日目とスコアを少しづつ伸ばしていましたが
最終日にスコアを落としてしまいました…

 

Kingsbarns has a green which streches its vertical length to 60y

and depends on where the pin is, the course gives different impression.

キングスバーンは60yもあるグリーンの縦の長さで
ピン位置によりコースの印象も違います!

 

This year I gain an entry to British Open through the qualifier,

this year's tournament course Kingsbarns was also amazing course.

今回は予選会からの全英オープンへの出場
今年の会場のキングスバーンも素晴らしいコースでした。