After KPMG ... KPMGが終わり。。。 | 上原彩子オフィシャルブログ『ゆんたく日記』 Powered by アメブロ

After KPMG ... KPMGが終わり。。。

This year's second major tournament, KPMG has ended.
Keeping the tee shots on the fairway was important on the course setting.
Bunkers were steep on the course
and greens were hard before the rain,
but both greens and fairway became soft after the rain
I felt them distanced.
KPMG今年2戦目のメジャーが終わりました。
ティーショットでフェアウェイに置くことが大切になる
コースセッティングでした。
バンカーが効いているコースで
雨の前はグリーンも硬かったですが、
雨の後はグリーンもフェアウェイも柔らかくなり
距離が長く感じました。


Since putting greens were huge,
adjusting the speed was also important.
グリーンも凄く大きかったので
スピード感も大切でした。


It was windy on the first day but I remained patient
and produced many good plays.
初日は風の中、我慢しながら
良いプレイも沢山ありました。


On the second day, I couldn't take advantage of
opportunities for birdies
...and with no birdie,
I couldn't go through to the final rounds.
2日目はバーディーチャンスを生かせず…
ノーバーディーのゴルフとなり予選落ちとなりました。


But I know what I'm supposed to do and the direction to take
so I look forward to the future!
しかし、やるべき事、方向性が見えているので
今後が楽しみです!