I'm Back! / 帰ってきました! | 上原彩子オフィシャルブログ『ゆんたく日記』 Powered by アメブロ

I'm Back! / 帰ってきました!

I'm back to Okinawa last night!
昨夜、沖縄に帰ってきました!

 

 

I watched "Your Name" on a plane!
Story and visual image were overwhelming.
I understand why this movie attracts foreigners and made them to want to visit Japan.
There are many places which I still don't know in Japan.
I really wanna visit such lovely places!

機内で「君の名は。」をみました!
ストーリーも映像も凄く良くて
この映像をみた海外の人達が
日本に訪れたい、、、と言う意味が分かりました。
私もまだまだ知らない事が多い日本
あんな素敵な場所に行ってみたいです!


I enjoyed the heartfelt story with crying big tears!
胸が熱くなるストーリーに顔をボロボロにしながら
映画鑑賞を楽しみました!


Many of you may have already watched but if you haven't yet, I strongly recommend it.♪(*^0^*)♪
みた方も多いと思いますが、まだの方は
是非、どうぞ~♪(*^0^*)♪

 

These are moon and stars which I saw at deck in Haneda Airport for transit.
It was more beautiful to the naked eyes.
I wonder if it conveys with the picture.
乗り継ぎの羽田空港のデッキから見た月と星(^0^)

肉眼では、もっときれいに見えましたが・・・伝わるかなぁ~

The deck shows such nice atmosphere!
I visited there between the flights!!
I loved that.(^。^)♪
デッキもこんなにおしゃれ!

乗り継ぎに時間があったので、デッキへ!!

良かったです(^。^)♪