Finished Reignwood LPGA Classic / レインウッドを終えて | 上原彩子オフィシャルブログ『ゆんたく日記』 Powered by アメブロ

Finished Reignwood LPGA Classic / レインウッドを終えて

 

Played at Reignwood LPGA Classic in Beijing last week.

We didn't run out of conversation with the group who haven't been gathered for a while!!

先週は北京でReignwood lpga Classic でした。
久しぶりに皆んなで集まるので
話も尽きなかったです‼︎

This event is the start of this season's Asian tour!
I played a round in a group with Chella on the first day!

I was surprised by this when I looked at tee time because there ain't many such chance!!
I learned adaptable play from her which she accepted her condition and give her best try even if it was not her best condition.
I see her knows herself very well so that she shows us such play.
この試合から今年のアジアツアーがスタート!
アジアツアーの初戦は
初日チェラと同じ組みでした!
こんな事はなかなかない事なので
スタート時間を見たときはビックリしました!
チェラはベストの状態で臨めてなくても
それを受け入れて今できる事を精一杯出し切る
柔軟なゴルフゲームを転回してました。
凄く勉強になりました!

自分の事を知っているから出来る事だな!

と思います。

On the final day I played a round with Mo Martin who learns golf from my coach.
I also learned from stability and techniques of her shots which earn scores even though she and I make almost same driving distance.
最終日は私のコーチイアンの教え子でもある

モーマーティンと一緒でした。
モーとは飛距離も変わらないですが
ショットの安定性、小技の上手さは素晴らしいです。
勉強になりました。

This tournament clearly showed me my challenges to work on.
I'll practice hard to overcome many challenges to make up for!!
今週は、自分の課題が明確になった試合となりましたし
私はまだまだ穴埋めする所が沢山あるので
練習頑張ります‼︎


By the way Simin showed wonderful play and made the event exciting at her home.

因みにSiminは地元で
素晴らしいプレイをして
トーナメントを盛り上げてました〜