Finished CP OPEN... / カナディアンパシフィック女子オープンを終えて。。。 | 上原彩子オフィシャルブログ『ゆんたく日記』 Powered by アメブロ

Finished CP OPEN... / カナディアンパシフィック女子オープンを終えて。。。

Met a deer at the golf course even though I wasn't able to see any wild animals in Banff.
バンフでは野生の動物達には出会えませんでしたが
ゴルフ場には野生の鹿がいました〜

 

The Canadian Pacific Women's Open, this week, was the best week for me!!
I got hole in one two days in a row.
I'm the 4th player who achieved this record on the LPGA tour!!
今週のカナディアンオープンは私にとって
最高の一週間となりました‼︎
2日間続けてホールインワン
これはlpgaで4人目の達成者みたいです‼︎

I made the green with 2nd shot and got a eagle at a hole where is par-five and I also got another eagle at a hole where is par-four.
パー5で2オンからのイーグルもありましたし
パー4でセカンドが入りイーグルもありましたー

The regrettable thing is that I took 3 putts 6 times for 4 days.
This is my current challenge to overcome!
残念だったのは4日間で6回の3パットがあった事
そこは今後の課題となりますね!

Conversely, I have much potential!!
Believing that and be ready for next week!
しかし、良く言えば
伸びしろはまだまだある‼︎
って事なので来週に向けて良い準備をします!

Both hole in one on the 17th green at Arkansas and 11th green at Canadian Pacific that I made was with PING's 31° and Bridgestone's golf ball.
Such a great club and ball.
それから、アーカンソー17番のホールインワンと
カナディアンオープンの11番のホールインワンは
2つともpingの31°とブリジストンのボールでした〜
最高のクラブとボールだね〜

I'm grateful for this week too.
今週もにふぇーでーびたん♡(^。^)♡

I'll give of my best with my best gear!!
来週も最高のギア達と一緒にちばるよー‼︎

 

★My video of hole-in-one on the first day★
★初日のホールインワンの動画★

http://www.lpga.com/videos/ayako-uehara-ace-on-11-in-rd3-of-the-2016-cp