I'm back to Japan! / 帰国しました! | 上原彩子オフィシャルブログ『ゆんたく日記』 Powered by アメブロ

I'm back to Japan! / 帰国しました!




I was waiting to the alternate list would come down at the British Open.
全英では、ウェイティング待でした。


At this RICOH British Women's Open, first person on the alternate list got a spot but not me who was on the second...
I'll achieve results from the begining of the tour next year so that I may not need to worry about the spot!
今回のRICOH全英オープンは、
ウェイティング1までは降りて来ましたが

2番目の私までは降りて来ませんでした…
来年は前半戦から結果を出し、出場権の心配をしなくてもいいようにします!


Let's try harder!

頑張ろう‼︎