A Result of Monday Qualifier... / 全英のマンデーの結果。。。 | 上原彩子オフィシャルブログ『ゆんたく日記』 Powered by アメブロ

A Result of Monday Qualifier... / 全英のマンデーの結果。。。






I played at Monday qualifier for the British Open today!
I finished with 2-under-par and waited until the last group hole out was not clear if I can make it the qualifier.
今日は全英のマンデーがありました!
2アンダーと微妙な位置だったので
最後組がホールアウトするのを待ち

10 players competed in play-off for four alternate spots.
We made 2 groups with 5 players on each group and started play-off.
10人で4つのウェイティング枠をかけて
プレイオフしました。
10人で一気にはプレイ出来ないので
5人づつの2組に分かれて
プレイオフ開始。

I played in a first group and had a birdie on the first hole where is two-shotter when 2 more players out of 10 had a birdie.
私は1組目で1番ホールパー4をバーディーでフィニッシュ
10人中、私を含め3人がバーディー

We continued to play on the 16th hole where is one-shotter and I scored par while others had a birdie and a bogey.
I got second alternate spot.
続いて16番ホールパー3は私はパーで
残り2人の選手はバーディー、ボギーとし
私はウェイティング2となりました。

I'll prepare for the Thursday believing still have a chance!
まだ、少しのチャンスはあるかもしれないので
木曜日からに備えて準備します!

It was a long day today.
Have a sweet dream.
0今日も長い1日でした。
おやすみなさい。